Майки, Пакети, Фасовки
- 14 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1022+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 17,25 ₴/упаковкаНемає в наявності1304+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 17,25 ₴/упаковкаНемає в наявності1036+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 43 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1148+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 19,55 ₴/упаковкаНемає в наявності1135+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 36,80 ₴/упаковкаНемає в наявності1136+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 50 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1490+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 46 ₴/упаковкаНемає в наявності1134+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 50,60 ₴/упаковкаНемає в наявності939+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 74,75 ₴/упаковкаНемає в наявності891+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 74,75 ₴/упаковкаНемає в наявності1319+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 83 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб889+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 63,25 ₴/упаковкаНемає в наявності1061+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 76 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб887+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 83 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1492+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 94 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1118+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
- 95 ₴/упаковкаНемає в наявності Оптом і в роздріб1516+380 (97) 996-62-91
- +380 (93) 996-62-91Александр
Важко уявити, як розвивалася торгівля за відсутності пакетів. Продуктові та продовольчі магазини, які відпускають товари в роздріб, повинні мати кілька різновидів фасувальних пакетів. Розмір та формат виробів слід підбирати з урахуванням основних запитів покупців, а також орієнтуючись на асортимент та розміри товару, який потрібно буде упаковувати перед відпусткою.
Різновиди фасувальної упаковки
Щоб зрозуміти, які пакети слід використовуватиме для ведення торгівлі, потрібно визначитися з видом товару, що реалізується, і взяти до уваги характеристики продукції.
Так, для продуктових магазинів оптимально замовляти не лише фасувальні кульки, а й пакети для рітейлу. За допомогою поліетиленових сумок із іменним логотипом можна збільшити охоплення аудиторії та привернути увагу потенційних покупців.
Для торгівлі непродовольчими товарами підійдуть не лише пакети великої місткості та щільності. Так, для бутіків, які торгують одягом бажано запастися практично невагомими та дуже місткими багажними «майками». У той же час, торговим точкам, що спеціалізуються на відпустці невеликих метизних партій, стануть у нагоді кульки з щільного поліетилену (оптимально з застібками) і пакети з ручками, в які можна легко скласти об'ємну покупку клієнта.
Компаніям малого та середнього бізнесу, який пропонує покупцям товари комбінованого типу або змішаний асортимент, слід подбати про можливість упаковати покупки різного формату та місткості. Такий підхід дозволить зменшити витрати, адже маленькі кульки коштують дешевше.
Основні вимоги до фасувальних поліетиленових пакетів
При підборі тари для пакування представникам торгового бізнесу слід насамперед звернути увагу на такі характеристики, як:
Тип матеріалу. Важливе значення для споживачів має якість поліетилену та його характеристики, що повною мірою залежать від способу отримання. Замовникам доступні вироби з ПВД, ПНД та біорозкладного поліетилену.
Щільність поліетилену. Матеріал низької щільності дозволяє упаковувати лише вироби малої ваги та гладкої форми. За потреби продажу товару з особливими характеристиками доцільно взяти якісні поліетиленові пакети високої міцності. Найчастіше для їх виготовлення виробник використовуватиме ПВД.
Призначення упаковки. Сучасні виробники випускають харчовий та нехарчовий пакувальний матеріал. Дана характеристика впливає на властивості пакетів та їх вартість, а також дає можливість запакувати замовлення клієнтів у безпечний матеріал.